xenakrigarsessan.blogg.se

Hej, jag heter då Louise. Jag vet inte riktigt än vad jag kommer att blogga om.. men kanske lite om min Diabetes och annat i guess^^

Diabetes strul -.-

Publicerad 2015-08-08 15:08:47 i

Jaha då har det varit högt blodsocker och lite ketoner..tog ju insulin till frukosten, men ändå bara steg och steg jag. Det var på 24.8 och då tyckte min sambo att jag skulle sätta om slangen/nålen på magen..så han drog upp en ny ampull med insulin och satte på nytt ställe... är inte så kul att ha diabetes... eller att hamna på sjukhuset pga högt blodsocker och att spy upp allt... så jag är glad att vi slapp åka till Växjö sjukhus och jag kanske skulle ha varit kvar där... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela