xenakrigarsessan.blogg.se

Hej, jag heter då Louise. Jag vet inte riktigt än vad jag kommer att blogga om.. men kanske lite om min Diabetes och annat i guess^^

Lite förbannad

Publicerad 2015-11-18 13:50:02 i

Asså jag fattar fan inte "nöjjet" med att trycka ner/klanka ner på annat folk. Eller ens slänga kommentarer som sårar en djupt. Jag hatar verkligen all typ av mobbning!!! Jag kan inte fatta varför vissa folk tycker att det är så jävla kul?! Det kan snabbt gå utför så att det blir en dålig utväg då den kanske begår självmord. Blev själv mobbad som barn/i högstadiet, om min mamma inte hade ställt upp så extremt mycket för mig så vet jag inte om jag hade funnits idag.. Idag har jag fortfarande det inom mig som följer med mig i ryggsäcken, men jag skulle aldrig låta någon lyckas idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela